2012/02/13

#107 brrr cold as ice - sprzedane

Chciałam ostatnio zrobić szybki konkurs na 4 500 wyświetleń, ale sama nie zdążyłam złapać licznika. Może potrzymam Was w niepewności i zrobię takowy na 5 000 wyświetleń? Z tego co widzę po Waszych odwiedzinach nastąpi to lada dzień ;)

Dziś dość mroźny i zimny post. Miał być komplet - pierścionek i kolczyki. Wyszedł pierścionek i wisiorek. W zanadrzu jest jeszcze jedna kulka jednak w inny wzorek, więc pójdzie pewnie na breloczek.

(sprzedane)

(sprzedane)

I kulka i pierścionek zostały oplecione koralikami Toho i Jablonex. Jak patrzę na ten komplet to myślę nie o zimie, tylko o wakacjach, jak chłodzi w upalny dzień ;)

Na dokładkę zamieszczam zdjęcia kompletu wymiankowego, który powędrował do Wioli.



Zażyczyła sobie krwiście (trochę walentynkowo) czerwonych kolczyków i pierścionka. Ja natomiast oczekuję komina i mitenek, których zdjęcia pewno pokażą się na dniach :)

12 komentarzy:

  1. Prześliczne:) i jeden i drugi komplet:) a te krwiście czerwone obłędne takie walentynkowe:)takie jak chciałam:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będą się dobrze nosiły i na żywo też się będą podobać :)

      Usuń
    2. Podobają się i noszą się świetnie, zadowolona jestem:)

      Usuń
  2. Też wolałabym czerwony komplet, jest śliczny.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kusi mnie ostatnio strasznie wyszywanie koralikami, więc z niecierpliwością oczekuję na kurs :)
    A to, co dziś pokazałaś, podkusiło jeszcze bardziej - śliczne i bardzo precyzyjnie wykonane!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na mój kurs? Hehe, mam nadzieję, że źle zrozumiałam, a Ty wybierasz się na jakieś prywatne lekcje z koralikotwórstawa ;)

      Usuń
  4. Ja również skłaniam się ku czerwieni, ale to tylko z powodów upodobań kolorystycznych. Oba komplety świetne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tu napotykamy problem, bo czerwieni nie założe, zje mnie ;) Jestem blada jak prześcieradło, więc czerwień odpada.
      Choć nie powiem, kolorystyka kompletu mi się podoba - to bardziej do mnie przemawia mroźny zestaw :)

      Usuń
  5. Oba komplety świetne ... jeden zimowy, drugi walentynkowy :-))) Jestem wielbicielką Twoich kulek :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, miło czytać takie ciepłe słowa :)

      Usuń
  6. Mroźny komplet!!! Zakochałam się! Ta duża kula wisiorek jest CU-DO-WNA! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszytko jest śliczne :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już trafiłaś/eś na moją stronę miło będzie przeczytać słowo uznania bądź krytyki :-)