2012/02/27

#109

Dziś kolejny spożywczy post. Tym razem w wykonaniu babeczek z pomarańczowym kremem :))

Źródło: http://www.foodsnots.com/2011/04/orange-cream-pop-cupcakes.html
Poniżej prezentuję bransoletkę, która na swój moment czekała od świąt Bożego Narodzenia.


Zatęskniłam za szydełkowaniem (to jednak jest uzależniające!) i wczoraj o pierwszej w nocy powstawał jeszcze kolejny, tym razem wiosenny wąż, ale o tym później. Ta bransoletka została wykonana z 3 rozmiarów koralików - dlatego ta spiralizacja, w kolorach lt beige i opaque curry.
Dodatkowo umieściłam ozdobne zapięcie w kształcie serca (niestety niewidoczne na fotce) oraz zawieszkę-torebeczkę. Całość ma długość 18,5-20 cm.


Bransoletka mocno walentynkowo, choć już po okazji ;) Wykonana z drobnych koralików Toho oraz Jablonex techniką 'twisted tubular herringbone'. Plecionka jest utrzymana w odcieniach czerwieni. Jako element ozdobny zawieszone małe serce. Prezent w sam raz dla ukochanej dziewczyny :) Długość bransoletki to 16,5 cm z możliwością przedłużenia.


Tu natomiast widać kawałek węża i dwie plecionki, które kiedyś tam zrobiłam, ale pójdą do sprucia, bo jednak takie motywy powinny być wykonane treasurami - zdecydowanie lepiej się wtedy prezentują. A że takowych koralików jeszcze nie mam w swoich zbiorach to najwyższy czas je zakupić :)

3 komentarze:

  1. Biżuteria super, ale nie ukrywam, że ześliniłam się na widok 1 zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z premedytacją umieściłam to zdjęcie jako pierwsze, żeby więcej osób weszło he he he ;)

      Usuń

Jeśli już trafiłaś/eś na moją stronę miło będzie przeczytać słowo uznania bądź krytyki :-)