2012/07/27

#137

 Na początek chciałabym wszystkich zaglądających tutaj zaprosić na wycieczkę po sklepie internetowym

[klik]
W sklepie znajdziecie całą gamę fototapet, plakatów, reprodukcji, kalendarzy, canvas, a także klejów do fototapet i wszelkiej maści wieszaków, antyram i ram. Sklep prowadzi mój dobry kolega, u którego pracuję podczas wakacji, a kto wie, może zostanę na dłużej ;-) Jeśli tylko macie jakieś pytania odnośnie produktów śmiało możecie kierować je do mnie bądź na mejla → sklep@iplakaty.pl

Dziś chcę się przypomnieć tylko paroma zdjęciami. Wszystkie przedmioty wykonałam na zamówienie.





Sztyftów jest u mnie cała masa, nie mam im robić zdjęć, a poza tym są tak upiorne do fotografowania, że mam serdecznie dość ;)

1 komentarz:

Jeśli już trafiłaś/eś na moją stronę miło będzie przeczytać słowo uznania bądź krytyki :-)