2012/11/17

Metallic Cosmos

W naszym małym koralikowym światku co chwila nastaje moda na robienie danej rzeczy. Odkąd jestem w grupie koralikowej były to już szydełkowe węże, wachlarzyki i kulki, gąsieniczki oraz ukośniki (odnoszę nieodparte wrażenie, że chyba wszystko pokolei wprowadza nasza niezastąpiona Weraph ;-)). Węże, wachlarzyki, kulki i ukośniki przebrnęłam. Nie dałam się jedynie zwieść gąsieniczkom - to zupełnie mi nie moja bajka.

Tym razem przyszedł czas na szeroką ukośnikową bransoletę. Efekty poniżej.





Bransoleta jest masywna, ale lekka. Ma 17 cm długości i 2,3 cm szerokości. Utrzymana w tonacji granatowej, metalicznej, z refleksami fioletu i zieleni - to w obecnym momencie mój ulubiony kolor.

10 komentarzy:

  1. Przepiękna jest ta bransoletka :-) A jak założyłaś tą końcówkę? bo ja kiedyś jak próbowałam, ścisnęłam i koraliki popękały i się rozsypało wszystko eeeh... :P

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja Droga, może na zdjęciach to niezbyt dobrze widać. Przerobiłam kilka rzędów samym kordonkiem, zarówno na początku jak i na końcu. Na tych pustych rzędach zacisnęłam końcówki (acha, dodałam też odrobinę kleju).

      Usuń
  2. Ja takie bransoletki już przerobiłam i też zbieram się do ważki. No i cóż za zgodność, do gąsienniczek też się nie przekonałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna jest! Podziwiam z zazdrością. Mnie chyba brak aż tyle samozaparcia, żeby nauczyć się ukośnika.

    Ach, nie mogę się napatrzeć! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest przepiękna.
    A co do gąsieniczek - to mnie urzekły. Nawet popełniłam już 3 :)
    A teraz za Twoim przykładem - zrobiłam trójkąt i on jest jakiś taki.... Niekonieczny.
    No i nadszedł czas ukośnika. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejny kamień milowy pokonany! Podziwiam za jednokolorowy ukośnik, mi się wszystko myli bez sekwencji:) Boski! e, nie... niebiański, toż to cosmos;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna! Zazdroszczę Ci talentu i cierpliwości.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie też oczarowała Twoja Bransoletka. I oczywiście zamarzyłam o zrobieniu takiej ... pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. " Cosmiczny cosmos " dla mnie to prawdziwy kosmos !!!! Gratuluję ukośnika jednokolorowego !!!!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już trafiłaś/eś na moją stronę miło będzie przeczytać słowo uznania bądź krytyki :-)