2012/11/09

Picasso #158

Po ostatnim czasie stagnacji w publikowaniu nowości powoli nabieram tempa. Dziś pora na naszyjnik, który tym razem niezaprzeczalnie zostanie ze mną :)




http://design-seeds.com/index.php/home/entry/rooster-color



Kolorystyka tego naszyjnika to moja wolna interpretacja zadziornego kogucika. Jestem mega zadowolona z efektu końcowego!

Docelowo naszyjnik miał być rozszerzany, od 14 do 20 koralików. Niestety nie wpadłam na to, że wzór jest pomyślany do koralików nr 15, a nie 11, z których korzystałam. Ale jeszcze nic straconego, zrobi się i z piętnastek ;-)

Wzór zaczerpnięty tym razem ze zbiorów Anastasi Makeeva.

Jako ciekawostkę dodam, że końcówki pomalowałam lakierem i myślę, że fajnie uzupełniają cały wzór.

10 komentarzy:

  1. Piękny... Szacun!:)))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ekstra naszyjnik Ci wyszedł :) Świetne kolorki i precyzyjna praca :)


    http://lilobeaded.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny! też bym go sobie zostawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki dziewczyny! Jeszcze tak szybkiego odzewu do tej pory nie miałam ;-))

    OdpowiedzUsuń
  5. Łał wygląda bombowo:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny, rewelacyjne kolory,bardzo mi się podoba. Czy przód naszyjnika jest grubszy niż tył, czy to tylko zdjęcie daje taki efekt? Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dokładnie. Na środku jest szersza sekwencja o 2 koraliki niż te przy końcu :)

      Usuń
  7. Super!!! Bardzo ładnie dobrane kolory, zdecydowane a nie krzykliwe !!! Podziwiam jakość wykonania, jest perfekcyjne !!! Pozdrawiam serdecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie :) Dobrze jest się podbudować takimi słowami!

      Usuń
  8. przepiękny, po prostu brak słów :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już trafiłaś/eś na moją stronę miło będzie przeczytać słowo uznania bądź krytyki :-)