2013/04/19

Majówka tuż tuż...

Za tydzień o tej porze będę poszukiwała promieni słońca, plaży i morskiej wody :) Tymczasem chcąc podreperować statystyki swojego bloga (sukcesywnie lecą na łeb na szyję ;)) publikuję kolejny sznur. Robiłam go dla siebie, dlatego chyba powstawał niespiesznie.


Wykonany jest na podstawie wzoru Chudibeads, dostępnego na Etsy. Mój wykonany jest z koralików o średnicy 1,5 mm. W trakcie jest też grubszy z 2 mm koralików (którego podglądowe zdjęcie poniżej). Chyba jednak bardziej kolorystycznie odpowiada mi grubszy. Ma zdecydowanie intensywniejsze kolory. W tym jakby się ich ostrość i widoczność rozmyła (nie mówię o zdjęciach, tylko o całości sznura). Niemniej jednak jestem z niego zadowolona. Chciałam, aby był długi, jednak z czystego lenistwa dołożyłam kolorowy łańcuch. Dzięki niemu mogę też regulować długość sznura.


Już mnie tu pewno nie będzie, aż do połowy maja, więc chciałabym Wam życzyć ciepłego weekendu majowego i dużo wypoczynku!

7 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny, te kolory na szarym tle super wyglądają! Miłego wypoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Woow! WYglądają genialnie :DD Wszystkie! Zazdroszczę Ci ich- naprawdę :) Pierwszy wzór jest re we la cyj ny! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ekstra są te Twoje "wzorzaki" :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj-pomysłowo i bardzo ciekawie tu u Ciebie.Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam w odwiedziny do Dobrych Czasów.Ja tu zostanę na dłużej - dodam tylko,że Twoje pomysły są fantastyczne.J.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne te naszyjniki - jak afrykańskie:) super kolory i naprawdę fajnie prezentuje się na szyi. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam! Piękne dzieła tu widzę!
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już trafiłaś/eś na moją stronę miło będzie przeczytać słowo uznania bądź krytyki :-)