2013/06/13

Crawl wersja druga

Już drugi raz wzięłam na warsztat schemat Chudibeads. Bardzo lubię jej schematy, bo w pełni odpowiadają mi. Zarówno kolorystycznie jak i w formie. Tym razem naszyjnik jest w większej formie, stworzony z koralików o średnicy ok 2,3 mm. Poprzedni możecie obejrzeć tutaj.







Mam w swoich zbiorach kilka kolorów Miyuki. Tutaj wykorzystałam jeden z nich. Srebrzystą fuksję. Jest rewelacyjna i świetnie komponuje się z seledynem i szarością. Co ciekawe, inaczej wygląda w świetle dziennym, a inaczej w sztucznym.
Naszyjnik posiada też magnetyczne zapięcie. O wiele wygodniej użytkuje się je niż zapinane karabińczyki. Ach, gdyby tak jeszcze były wszelkie możliwe rozmiary dostępne na naszym rynku...

Materiały:
-Miyuki dyed color 1340.

3 komentarze:

  1. Bajeczne połączenie kolorystyczne, wyszedł bardzo żywy i wyrazisty, nawet nie spodziewałam się, że ten frosted grey wyjdzie tak oryginalnie z resztą koralików!

    OdpowiedzUsuń
  2. Co za cudowne kolory! Naprawdę piękny naszyjnik, zapiera dech w piersiach. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest przecudny. Nie mogę się napatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już trafiłaś/eś na moją stronę miło będzie przeczytać słowo uznania bądź krytyki :-)