2013/06/09

Kolejna wymiana dla czystej przyjemności :)

Ledwo zakończyła się poprzednia wymianka na facebooku, a już biżuteryjki głodne kolejnych emocji zażądały następnej. I tak znowu przyszedł czas niecierpliwego oczekiwania. Tym razem została mi wylosowana Anya Es., dla której wg jej preferencji stworzyłam naszyjnik z wisiorem.








Jak widzicie naszyjnik jest multi-funkcyjny ;) Może stanowić okazały naszyjnik lub sam sznur, a nawet bransoletkę. Na końcu żałowałam, że nie zamontowałam zapięcia broszki na wisiorku. Jako niewielki dodatek i nie przytłaczający już naszyjnika dodałam malutkie sztyfty.

Ja natomiast zostałam wylosowanką osóbki, która niesamowite rzeczy potrafi stworzyć przy użyciu miedzianego druta. Iza Szczypek to prawdziwa czarodziejka!


To przepiękny naszyjnik z wykorzystaniem kilku pracochłonnych technik. Iza mam nadzieję, że wybaczysz mi moją niewiedzę, ale jestem po prostu laikiem w tej kwestii. Jestem w stanie rozpoznać wire-wrapping, ale jakim sposobem nośnik wisiora został stworzony - nie mam bladego pojęcia! W środku wisiora jest jaspis z pirytem, a kule to agaty (tu też musiałam się posiłkować wiedzą Izy ;))

Zapowiada się nudne lato.... bo matka organizatorka zapowiedziała, że kolejna wymiana dopiero po wakacjach :(

6 komentarzy:

  1. Piękny wisior stworzyłaś:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Oba wisiory cudowne :) Bardzo fajna sprawa z takich wymianek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam pytanie, gdzie kupujesz takie ciekawe zapięcia jak to wyżej chyba na magnes, albo jak te w złotym komplecie?
    Będę wdzięczna za namiary?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, nie pamiętam, gdzie konkretnie to zapięcie kupiłam, ale wiem, że są dostępne w m.in. Skarbach Natury czy Świecie Koralików. Teraz praktycznie każdy sklep z półfabrykatami do wyrobu biżuterii ma mniejszy bądź większy wybór tego typu zapięć. A do tego na Allegro jest ich cała masa :)

      Usuń
    2. Dziękuję za odp znalazłam :)
      Jestem początkująca w sznurach i nie mogę się napatrzeć na twoje naszyjniki. Mam apetyt na taki ale nie mogę przejść bransoletki 8 rzędów, nie jest równiutka tylko tak jakby się gnie i w rzędzie w jednym miejscu jest duży przeskok , masz pomysł co robię źle? Masz jakieś dobre rady jak robić takie grubsze sznury , Tobie wychodzą takie równiutkie i ładnie się układają ?

      Usuń
    3. Ciężko mi powiedzieć coś na temat sznura nie widząc go, bo nie bardzo mogę sobie to wyobrazić. Wyślij mi na mejla zdjęcie, a najlepiej będzie jak zarejestrujesz się na naszym forum https://beadingembroidery.fora.pl/ - tam na pewno znajdziesz dużo ciekawych pomysłów i odpowiedzi :)

      Usuń

Jeśli już trafiłaś/eś na moją stronę miło będzie przeczytać słowo uznania bądź krytyki :-)