2013/07/08

Crystal flowers

Te urocze kwiatki powstały z tutoriala Natashy Shcherbakovej. Jestem zauroczona jej pracami. Kwiatki otrzymały jednak tylko jedną warstwę płatków, gdyż nieoczekiwanie zabrakło mi koralików. Projekt jest mocno koralikożerny, więc radzę zaopatrzyć się w co najmniej 2 paczki treżerów lub delica.

Brzegi płatków zostały wykończone koralikami w kolorze złota. Środek kwiatka to maleńkie kryształki Swarovskiego. Zawieszone na ozdobnych srebrnych biglach. Całość nie przekracza 4 cm.

Swego czasu wykonałam jeszcze jedną rzecz ze schematów Natashy. Tym razem wybór padł na bransoletkę Blue Wave. U mnie w kolorystyce złota, brązu i pomarańczu - całość wyszła bardzo ciepła.

4 komentarze:

  1. Prześliczne! Idealne na każdą porę roku, a swoją drogą przypominają (kwiatki) biżuterię ślubną. Mogłabym takie mieć w szkatułce, nie pogniewałabym się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne prace! :) Kwiatki wyjątkowe, a bransoletki takiej jeszcze nigdzie nie widziałam. Pozdrawiam ciepło, S.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne biżutki !!! Kolczyki "leciutkie jak powiew wiatru ", a bransoletka jak "zachód słońca ". Takie mnie naszły skojarzenia !!! Pozdrawiam Cię ciepło !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne prace, zwłaszcza ta bransoletka - taka ciepła i słoneczna :) podziwiam ilość pracy w nią włożonej!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już trafiłaś/eś na moją stronę miło będzie przeczytać słowo uznania bądź krytyki :-)