2013/07/18

Lift Summer Crafts - Beading

Jeszcze niespełna 1,5h zostało na zgłaszanie prac do nowego wyzwania na blogu Lift Summer Crafts. Udało mi się na prędce zrobić dzisiaj broszę, którą zgłaszam na ten konkurs.


Wykorzystałam całą masę różnokolorowych koralików. Większość to metaliczne odcienie granatu i zieleni oraz kryształki Swarovskiego, a także fasetowane kulki agatu. Brosza ma 6,5 cm średnicy i rewelacyjnie wygląda z białym topem (wiem, że zdjęcie średnie, ale musicie mi uwierzyć ;)).

5 komentarzy:

  1. piękna! kształtem przypomina kapelusz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już pisałam na facebooku, że piękne i że taką chcę, ale jest tak śliczna, że chętnie i tutaj o tym napiszę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero teraz zaczynam łączyć nazwiska z pseudonimami ;)

      Usuń
  3. ale super, wygląda jak kapelusz! :D jest naprawdę śliczna :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już trafiłaś/eś na moją stronę miło będzie przeczytać słowo uznania bądź krytyki :-)