2011/11/23

#84 - sprzedane

Kolczyki powstały na zamówienie na podstawie podobnych, z wcześniejszych lat -> o tutaj.


Wykorzystałam czarne, srebrne (które na zdjęciu wyszły na platynowe) oraz przezroczyste koraliki. Na końcach większe czarne korale.

Długość całkowita to 13 cm - sięgają aż do ramion.


A jak patrzę na to zdjęcie to dostaje kręćka, podobnego z resztą do tego, który zaliczyłam wczoraj nawlekając te maleństwa :)

Kolczyki są stosunkowo ciężkie, na pewno nie spadną przez przypadek. I mam nadzieję, że spodobają się nowej właścicielce.

Niebawem zrobię inne 'indiańce', już mam kilka pomysłów, na które wpadłam wczoraj.

3 komentarze:

  1. Jestem w niebo wzięta ! Przecudowne są te kolczyki. Jeszcze raz bardzo dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To i ja się cieszę, że się podobają!

    Dziękuję raz jeszcze za kontakt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. na drugim zdjęciu to kojarzą mi się z pawiami :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już trafiłaś/eś na moją stronę miło będzie przeczytać słowo uznania bądź krytyki :-)