2012/03/16

#114 - 'hana ami motif' i wyzwanie

Dziś będzie post z głównym udziałem "hana ami motif". To jeden z tych podstawowych wzorów, który każdy może wypróbować.






Pierwsza para (górny lewy ;) róg) została wykonana ze szklanych kryształków, które gdzieś tam kiedyś na jakiejś giełdzie zostały kupione. Pozostałe to Fire Polish, które są idealne pod każdym względem, a do tego przepięknie się mienią. Różowe to crystal rosaline, następnie dark olivine i capri blue. Nie przekraczają 2 cm długości i zgrabnie dyndają przy uchu :)

Kolejny beaded beadsowy pierścionek.




Tym razem wykonany z najmniejszych, nie przekraczających 1mm koralików Toho w kolorze grafitu. Koraliki posiadają srebrny środek, dzięki czemu fajnie się błyszczą. Pierścionek jest inny niż do tej pory, gdyż za podstawę użyłam półkuli :)

A na koniec naszyjnik, który zgłosiłam do wyzwania w Kreatywnym Kufrze. Wyzwanie jest tematyczne - smak kwaśny.


Akurat wczoraj szyjąc kulkę pojawił się post o wyzwaniu, więc postanowiłam się zgłosić. Jak tylko widzę kolor tych koralików (lustered black diamond/opaque yellow lined) to już mnie ciarki przechodzą ;)

4 komentarze:

  1. Śliczny kolor mają te koraliki Crystal Rosaline, dlatego właśnie różowa para podoba mi się najbardziej. Bardzo wdzięczny ten wzór:-)

    Nie wiem czy to ja mam jakieś zaćmienie, czy do notki wkradł się drobny błąd: wydaje mi się, że parę z koralików kupionych na giełdzie umieściłaś w lewym (a nie prawym) górnym rogu. Jeśli się mylę, to przepraszam za zamieszanie:-)

    Pierścionek wyszedł bardzo fajnie, ciekawa jestem jak wygląda na dłoni:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ups ;) Człowiek się spieszy, żeby wszystko pięknie, ładnie... i musi się wkraść błąd ;)
      Crystal rosaline jest każdy koralik inaczej barwiony, to na pewno dodaje im uroku :)

      Usuń
  2. Witaj, bardzo mi miło, że bierzesz udział w wyzwaniu Kreatywnego Kufra. Proszę jednak, byś zapoznała się z Regulaminem na blogu oraz z prawidłowym zgłaszaniem prac do zabawy. Niestety samo wrzucenie zdjęcia nie wystarczy... ;) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękujemy za udział w wyzwaniu. Pozdrawiamy =)

    OdpowiedzUsuń