2012/03/25

#117

I po kiermaszu. Zmęczona, ale szczęśliwa.
Poznałam kilka ciekawych osób, usłyszałam wiele miłych i ciepłych słów, a co najważniejsze wyszłam na + ;-)

Teraz udaję się na należyty odpoczynek. Jutro zajęcia zaczynam od 14, więc się wyśpię, tym bardziej, że dziś ktoś mi ukradł godzinę snu.

Na dokładkę dorzucę jeszcze kilka zdjęć.

sprzedany
sprzedany
Landrynkowy beaded balls wykonany z 2 mm japońskich koralików w mlecznych odcieniach różu, curry i malinowej czerwieni.


...i kilka breloczków. Najbardziej jestem zadowolona z pierwszego u góry po lewej - wyszedł perfekcyjnie. Wszystkie uplecione z koralików Toho.

2 komentarze:

  1. Gratuluję udanego kiermaszu :) Kule wszystkie boskie, ale ta "gwiezdna" najlepsza! Pozdrawiam i życzę dobrego snu :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już trafiłaś/eś na moją stronę miło będzie przeczytać słowo uznania bądź krytyki :-)