2012/03/29

#118 teacup pincushion

Zakochałam się! :)
http://www.luvinthemommyhood.com/2010/08/teacup-pincushion-tutorial-roundup.html
Źródło: http://www.luvinthemommyhood.com/2010/08/teacup-pincushion-tutorial-roundup.html

Już od jakiegoś czasu poszukuję igielnika. Moje igły się non stop łamią, żyją sobie w iście spartańskich warunkach.

Na zagranicznych stronach jest cała masa przecudownych, wdzięcznych i jakże praktycznych igielników. Nawet rozejrzałam się po polskich blogach i galeriach w poszukiwaniu takowego jednak z opłakanym skutkiem. Na Etsy znalazłam kilka perełek. Niestety koszt takiego igielnika + koszt jego dostawy zwalają mnie z nóg.

Niezawodny wujek google dopomógł i znalazł mi tutorial na stworzenie własnego igielnika. Znajduje się o tutaj. Zbędnych kubków czy filiżanek w domu cała masa - coś się na pewno znajdzie. Teraz tylko odrobina czasu i poszperać za fajnym materiałem :)

Mam nadzieję, że nie będę się wstydzić pokazać Wam moich efektów pracy. A gdyby ktoś wiedział o jakiejś blogerce, która filcowe igielniki tworzy będę niezmiernie wdzięczna!

edit:
uważajcie przy zapisywaniu się na candy u innych blogerek - to wciąąąga! ;) 

3 komentarze:

  1. Ja znam:) Ta osóbka potrafi uszyć i upiec co sobie tylko człowiek zamarzy. http://nabiegunach-art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, dziękuję! Już zdążyłam napisać do właścicielki ;)

      Usuń
  2. Piękne rzeczy tworzysz :) zupełnie nie znaną mi techniką, tym bardziej miło było się napatrzec na te cudowności :) pozdrawiam ciepło i powodzenia w moim candy życzę :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już trafiłaś/eś na moją stronę miło będzie przeczytać słowo uznania bądź krytyki :-)