2012/07/23

Ssssnake ~~~~~~~> #136

Pewnego dnia skontaktował się ze mną przemiły pan. Mężczyzna ten znalazł mnie i moją stronę tworząc własne drzewo genealogiczne. Co prawda finalnie ja się tam nie znalazłam, ale chociaż po części mamy już ze sobą coś wspólnego.





Wąż ma 16 koralików w obwodzie, grubość to ok 1,4 cm. Całość jest zrobiona z jedenastek Toho, kolorystyka wybrana przez zamawiającego :) Początkowo zapięcie stanowił magnes, niestety przy tej grubości i ciężkości zapięcie nie miało racji bytu. Bransoletka jest długa, długość po wewnętrznej stronie to 21 cm.

Nie będę ukrywać, że nad wzorem trochę ślęczałam. Powstał na bazie innego schematu zamieszczonego przez Mariam (nie jest to wzór jej autorstwa i niestety nie potrafię znaleźć źródła).

3 komentarze:

  1. Piękna bransoletka i rewelacyjny wzór!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. chociaż za motywami wężowymi nie przepadam ta bransoletka bardzo mi sie podoba! widać tu baaaaardzo dużo pracy!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama z siebie pewno też bym nie podeszła do tego węża (z resztą boję się ;)), ale zamówienie mnie tak wkręciło, że mam już ochotę na takiego innego, trzydziestokoralikowego :)

      Usuń

Jeśli już trafiłaś/eś na moją stronę miło będzie przeczytać słowo uznania bądź krytyki :-)