2012/08/18

Fluo party! #142

Spieszę donieść, że znalazłam się wśród projektantów jednej z najprężniej działających galerii rękodzieła. Od czwartku moje prace możecie znaleźć w Decobazaarze. Bardzo się cieszę, że moje prace zostały docenione i dostałam szansę współpracy - mam nadzieję, że będzie owocna!
Zastanawiam się przy okazji czy nie zrezygnować z dwóch poprzednich... Ruch raczej marny - choć na początku sprzedało mi się kilka sztuk biżuterii, ale od tamtej pory przestój.

Ostatnimi dniami na tapecie naszyjniki kulkowe. Poniżej przedstawiam Wam wersję w jaskrawych kolorach, może nie neonowych, ale na żywo dają po oczach :)





Kule są dość spore, mają 2,5cm średnicy. Wszystkie uplecione z Toho 11/o w kolorach navy blue, gray, cantelope, turquoise i sour apple.

2 komentarze:

  1. Gratuluję dostania się do Decobazaaru! :)
    Naszyjnik jest świetny, te kulki wyglądają jak pompony :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje!
    potrzeba matką wynalazku

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już trafiłaś/eś na moją stronę miło będzie przeczytać słowo uznania bądź krytyki :-)