2012/09/03

Celtic cosmos #145

Udało mi się wreszcie dokończyć pewien naszyjnik, którego zdjęcia znajdziecie poniżej.

  
  

  




Naszyjnik sprawia wrażenie ciężkiego, ale waży około 60 gramów. Dla kogoś kto lubi czuć, że nosi coś na szyi będzie w sam raz. Zrobiony jest na 17 koralików w rzędzie z jedenastek. Jego średnica to 12 mm, długość 43 cm. Zajął mi sporo czasu, ale to tylko z tej racji, że zakupiłam za mało koralików za pierwszym razem. Po nawleczeniu ich na kordonek szło już górki (oczywiście pomijając błędy, które trzeba było usunąć ;)) Jest ich blisko 4 000 sztuk!

Schemat powstał na bazie wzoru stworzonego przez Natalię.

Pora zabrać się za kolejną gadzinę :)

8 komentarzy:

  1. Super! Wygląda genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym jeszcze zapytać co się stało z CANDY w poście #123???
    Było i nagle znikneło...
    Czyżby to taka naciągana forma przyciągnięcia obserwatorów ??? Jeśli tak to troche niefajnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Candy było zorganizowane dla facebooka i bloga. Zasady były takie, że miał zostać osiągnięty pułap obserwatorów na blogu lub facebooku. Szybciej udało się to na facebooku i tam osoba dostała ode mnie niespodziankę. Mogę do niej podać namiar, żeby rozwiać wątpliwości ;) W poście 123 zablokowałam komentarze, bo candy zakończyłam, a ludzie się wciąż wpisywali.

      Usuń
    2. /Aha.. no szkoda że nie poinformowałaś o tym nigdzie.. no ale ok. A jeśli ktoś nie ma FB? to tak nie wiadomo co i jak :( szkoda.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Piękny wzór i dobór kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy7/9/12 10:06

    Świetny, podziwiam cierpliwość ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej jakie to piękne!ile koralików ma jedna sekwencja bo musiała chyba mieć ich mnóstwo?:)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już trafiłaś/eś na moją stronę miło będzie przeczytać słowo uznania bądź krytyki :-)