2013/02/13

Picasso one more time :)

Tym razem na zamówienie, w pełni międzynarodowe! Naszyjnik jeszcze dziś poleci na pocztę, a stamtąd do Grecji. Jestem przeszczęśliwa i chodzę dumna jak paw, że mój wyrób zdobył również czyjeś serce za granicą :) Ale dość tych skromności ;)) Bo mam też sporo zdjęć do pokazania (choć dobrze już wiecie jak ten naszyjnik wygląda).











Ostatnie zdjęcia przedstawiają moje 3 dotychczasowe węże, w tym jeden wykonany z Toho 15/o czyli o średnicy zaledwie 1,5mm. Wszystkie razem prezentują się naprawdę okazale i konkretnie. Powinnam jeszcze zrobić jeden naszyjnik z koralików w rozmiarze 8/o dla porównania :)

12 komentarzy:

  1. Brawo :) No i jakoś mnie to nie dziwi, bo Twoje prace zasługują na najwyższe uznanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ew, stawiasz mnie pod ścianą takim komentarzem! Jest mi szalenie miło, tyle mogę powiedzieć ;*:)

      Usuń
  2. Pięknie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam po wyróżnienie http://maxii-aga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dziwię się wcale, Twoja biżuteria powinna ozdobić kobiety nie tylko w Polsce,więc dalej w świat,niech Ci się
    spełniają marzenia o świecie!!!Pozdrawiam serdecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biżuteria każdej z nas powinna krążyć po świecie! Miejmy nadzieję, że kiedyś to się zmieni i rękodzieło będzie jeszcze bardziej doceniane :)

      Usuń
  5. Nie dziwię się wcale, Twoja biżuteria powinna ozdobić kobiety nie tylko w Polsce,więc dalej w świat,niech Ci się
    spełniają marzenia o świecie!!!Pozdrawiam serdecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pękne kolory, naszyjnik zachwycający! Wyobrażam sobie ile pracy w niego włożyłaś. Juz samo nawlekanie koralików to niezłe wyzwanie było. Piękny :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, nawlekanie koralików wyrabia ogromną cierpliwość ;)

      Usuń
  7. nie wierze w to co widze!!! to najladniejszy tego typu naszyjnik jaki do tej pory widziałam... zakochałam się!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy27/2/13 20:39

    Przepiękny

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już trafiłaś/eś na moją stronę miło będzie przeczytać słowo uznania bądź krytyki :-)