2012/03/23

#116 - sprzedane

Wzięłam się dziś za fotografowanie od rana. Ale mi się trochę odechciało ;p Jeszcze gorzej było przy "obróbce" czego efekty można "podziwiać" poniżej.

sprzedana
sprzedana
Bransoletka z kolorach mocno słodkich. Milky Montana Blue (na żywo trochę bardziej szara - to ten niebieski), Milky Hot Pink i SL Gray - długo się przekonywałam do milków, aż wreszcie kupiłam kilka kolorów i robią na mnie ogromne wrażenie! Dodatek stanowi ozdobny lampwork. Długość 17cm+.



Dwie pary sztyftów. Do dokonczenia czekają jeszcze dwie. Pierwsza para w kolorze SL Gray, a druga lawenda i szary. Obie pary zostały uplecione na zaledwie 5 mm kuleczkach.

To i wszystko inne będzie można dotknąć, przymierzyć i co najważniejsze zakupić ;))) już w niedzielę na Wiosennych Targach Rękodzieła, które odbywać się będą w Galerii Miejskiej przy rzeszowskim Plastyku. Wstęp to jedyne 2 zł. Zwiedzać można w sobotę i niedzielę od 10:00-18:00.
Na tę okazję przygotowałam sobie ramki, w których będę prezentować biżuterię oraz wizytówki.



2 komentarze:

Jeśli już trafiłaś/eś na moją stronę miło będzie przeczytać słowo uznania bądź krytyki :-)