2011/11/26

#86 - sprzedane

Niecierpie tej pogody, nie dość, że nie umiem zrobić dobrych zdjęć to żaden program mi nie pomaga ;p Zdjęcia wychodzą okropnie, a do tego widać wszystkie niedoskonałości na kolczykach - co na żywo mogłoby jeszcze umknąć oku ;) No nic, użalanie użalaniem, ale może uda mi się jeszcze poprawić i zdjęcia, a co najważniejsze technikę - w końcu dopiero 5 kulka za mną.



To pierwsze kule wykonane w całości. Na prawdę jestem z nich zadowolona i na żywo prezentują się jeszcze bardziej 'żwawo'. Mają ok 3 cm średnicy. A użyłam do nich koralików Toho w rozmiarze 11o, w kolorach Opaque Turquoise i Opaque Gray. Gdybym nie bała się na początku, że pomieszają mi się kolory przy pleceniu, spiralka zaczęłaby się już od jednej dziurki i powędrowała do drugiej.

Ćwiczenie czyni mistrza i jako druga para udała się już spiralka. Chcąc nie chcąc zaraz po spiralkach Weraph. Mam nadzieję, że nie będzie się bardzo złościć, w każdym razie nie lecę z tym do żadnej galerii po zarobek ;)



Również jestem z nich zadowolona, acz żałuję, że zabrałam się za tak duże koraliki (8o). Widać nitkę między nimi. Już plecąc bransoletkę z większych korali przekonałam się, że nie jest łatwo utrzymać je w jednym miejscu. Wyszły ciut mniejsze od poprzednich, bo i kulka w środku była mniejsza. Kolorki na nich to Opaque Lavender i Opaque Lt Beige. Jak już na swoim fan page'u wspomniałam, takie trochę lody jagodowe ;)

Acha, i co najważniejsze, spiralkę szyję się równie przyjemnie jak poprzednie. Także to na pewno nie ostatnie podejście.

4 komentarze:

  1. Fajne kuleczki...
    a ja szukam i szukam w necie w miarę przejrzystego schematu na te kuleczki i nic... czy możesz mi coś polecić?!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za odwiedziny... ja podpatrzyłam oprawę kamienia tu :
    http://www.youtube.com/watch?v=w0-Lyt_31i0&feature=related
    bardzo czytelna instrukcja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Absolutnie sie nie złoszczę;) Działaj działąj!

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne te kuleczki, faktycznie pogoda okropna i w robieniu zdjęcie zupełnie nie pomaga :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już trafiłaś/eś na moją stronę miło będzie przeczytać słowo uznania bądź krytyki :-)