2012/04/09

#120

Zupełnie zapomniałam pochwalić się prezentami jakie dostałam w ramach wymiany Prima-Aprilisowej na wizaz.pl Ja dostałam prezent od Biedronka1 (niestety nie znam adresu jej strony).

Przepiękny pleciony wisior - nawet nie zgaduję z jakich korali, bo się nie znam. Może perły i onyksy? Oksyda - tak jak sobie zażyczyłam. Zawiesiłam go na czarnym rzemieniu.


Do tego jeszcze otrzymałam breloczek, również pleciony. Opleciony został plaster... hm no właśnie czego? :) Niestety zaraz po rozpakowaniu paczki brelok został mi podprowadzony, więc musiałam dorobić sobie drugi (zdjęcie dorzucę później).

Ja natomiast zrobiłam psikusa Onaania. Powędrował do niej komplet.



Wisior piramidka, pierścionek oraz szydełkowo-koralikowa bransoletka. Wszystko w jej ulubionym kolorze- teal z małym dodatkiem zieleni. Psikusem tu była długość naszyjnika, gdyż lubi krótkie i wąska bransoletka ;)

edit: dorobiłam sobie breloczek, jednak nie prezentuje się już tak idealnie jak mój prezent :(

2 komentarze:

Jeśli już trafiłaś/eś na moją stronę miło będzie przeczytać słowo uznania bądź krytyki :-)