2012/04/10

#121

Naszyjnik powstał na życzenie babci :) Mój nadworny kopciuszek rozdzielał kiedyś koraliki, więc w prezencie otrzymała ode mnie te oto kulki.



Największa kula ma ok 2,5 cm, mniejsze ok 2cm średnicy. Wszystkie zostały wyplecione z koralików Toho w kolorach Metalic Iris Green-Brown (mieni się w kolorach od brązów, przez niebieski, aż do zielonego), matowy Oxblood, czyli brąz oraz matowa zieleń - Frosted Olivine ze srebrnym środkiem. Kulki zawiesiłam na łańcuszku w kolorze starego złota.

5 komentarzy:

  1. Anonimowy10/4/12 16:45

    jakie ładne i równiutkie te kuleczki

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny naszyjnik - b.oryginalny. Ja dopiero przymierzam się do oplatania kulek...
    Pozdrawiam serdecznie - Edyta

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeglądam i przeglądam... Można się zakochać... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ mi się podobają Twoje beaded ballsy! rewelacyjnie wyglądają na łańsuszku! Coś czuję, że kiedyś spapuguję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Papuguj!:) Szalenie mi miło, że prace się podobają, a czytający odświeżają stare posty :)

      Usuń

Jeśli już trafiłaś/eś na moją stronę miło będzie przeczytać słowo uznania bądź krytyki :-)