2012/04/16

#122 gold dust

Dziś delikatne i subtelne kolczyki.





Powstały z zaledwie 9 mm beaded beads w kolorze Silver-Linder Rainbow Crystal. Koraliki mienią się wszystkimi kolorami tęczy, a ze środka przebija złoto. Dodatkowo zawiesiłam bardzo wdzięczne kropelki kwarcu wiśniowego, który nadaje uroku całości.
Kolczyki mierzą zaledwie 3,5 cm.

Moich obserwatorów i zaglądaczy :) chciałam zaprosić do głosowania w konkursie na najlepszy tutorial organizowanym przez serwis CraftLadies. Można głosować na wiele przeróżnych i ciekawych tutoriali (muszę koniecznie spróbować filcowania!).

Ja chciałabym zachęcić Was do oddania swojego głosu na jedną z moich dwóch blogowych koleżanek Bilq (nr 10) lub Weraph (nr 19). Głosować można o tutaj (klik). Głosowanie trwa do 21 kwietnia – 11:00. A zwycięzca zgarnia - nie bagatela - bon 300 zł na wykorzystanie w Sklepie Bukowiec.

Z tego miejsca chciałabym pozdrowić i podziękować moim wyżej wymienionym zaglądaczom za komentarze i odwiedzanie mnie od czasu do czasu. Jakoś ostatnio zaniedbałam moją listę czytelniczą, ale obiecuje się poprawić ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli już trafiłaś/eś na moją stronę miło będzie przeczytać słowo uznania bądź krytyki :-)