2012/04/24

#124 - wymiana

Dziś krótko o mojej ostatniej wymianie. Zauroczona pracami Moniki zachęciłam ją do małej wymiany. Oficjalna nazwa moich sztyftów to Papuzie Pisklaczki. Wzięła się ona od pary kolczyków, która została wykonana w kolorach papugi Bourke. Zainteresowanych odsyłam do googla ;)

To moje pierwsze sutasze. Podziwiam Monikę za precyzję wykonania i cieszę się, że to właśnie jej kolczyki jako pierwsze zawisły na moich uszach :)



Monika miała kilka sugestii odnośnie biżuterii w moim wykonaniu. Ostatecznie padło na kulki z rurką w kolorze czekolady. W sumie pierwszy raz robiłam takie kolczyki, ale chyba fajnie wyszły. No i mam nadzieję, że dobrze będą się nosić.


4 komentarze:

  1. Świetnie się noszą i świetnie wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolczyki piękne - obie pary mi się podobają ! pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę piękne prace tworzysz :D
    Bardzo podobają mi się jak łączysz kolory ;)
    Różnorodność i wykonanie na wysokim poziomi , bardzo przyjemnie się ogląda :)
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już trafiłaś/eś na moją stronę miło będzie przeczytać słowo uznania bądź krytyki :-)