2012/04/26

#125

Odświeżyłam broszkę. Broszka ma ponad 30 lat, a może i więcej. Oczyściłam kameę i przyozdobiłam koralikami. Efekt możecie zobaczyć poniżej.



Kamea jest spora, 6,5x5cm. Stworzona z modelino-podobnej masy. Jest bardzo zdobna, więc nie chciałam przesadzić z koralikami. Wydaje mi się, że udało mi się zamierzony efekt osiągnąć. Drobne koraliki nadały jej uroku, ale nie przyćmiły samej kamei. Użyłam koralików w odcieniach szarości i matowej czerni z Toho w rozmiarach 15 i 11o. Dodatek stanowią matowe jety Fire Polish.

Do dyspozycji zostały mi jeszcze 2 mniejsze kamee z klipsów. Pewno niebawem też coś powstanie. To moja pierwsza praca w technice haftu koralikowego (bead embroidery) i gdyby nie tutorial Bilq to broszka, by pewno nie powstała :)

Przy okazji moje małe dzieło trafiło do Działu Inspiracji w Kadoro.

1 komentarz:

Jeśli już trafiłaś/eś na moją stronę miło będzie przeczytać słowo uznania bądź krytyki :-)