2012/06/27

Bukovinsky #133


Pierwszy ukośnik, który powstał z koralików 11/o z 4 kolorów przypadkowo wyjętych z opakowania: Inside-Color Luster Black Diamond - Opaque Yellow Lined, sl amethyst, sl frosted black diamond i opaque frosted cobalt.

Schemat zaczerpnięty ze zbiorów Maleny. Mariam pokusiła się o rozszerzenie tego sznura z 12 do 21 koralików w obwodzie czego rezultat znajdziecie tutaj.

Mogę powiedzieć jedno - wciąga okropnie i już wiem, że ciężko będzie mnie przekonać, żebym zrobiła zwykłego węża ;)

2 komentarze:

  1. Anonimowy27/6/12 22:25

    Cudna jest!Oj wciąga to wciąga

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, a niby dlaczego ktoś miałby Cię przekonywać, żebyś wracała do zwykłych węży? ;) Ten wyszedł REWELACYJNIE!!! I to przypadkowe kolory, a co będzie jak przemyślisz kolorystykę? No padnę tu przed tym monitorem. Niestety ja nie mogę potwierdzić, że to wciąga, bo pewnie już Ci się żaliłam, że ja zwyczajny nieuk w tej kwestii jestem ;(
    No już nie marudzę. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już trafiłaś/eś na moją stronę miło będzie przeczytać słowo uznania bądź krytyki :-)