2012/08/23

Celtic rombs #143

Dużo zdjęć mało gadania :-)









Ukośnik zrobiony na prezent dla mojej Mamity :) Trochę naciągany i przeciągany w czasie, ale kto by tam wnikał w szczegóły ;) Powstał z koralików w kolorze oxblood, terra cota i egg shell, wszystkie matowe. Rewelacyjnie się układa. Ma 43 cm, 12 mm średnicy. Czuć go na szyi i to lubię. Jedynie karabińczyk jest do wymiany, bo niestety zamówiłam nie pod kolor.

Z ciekawości podliczyłam czas na wykonanie naszyjnika. Nie wiem jak to innym schodzi, którzy ukośnik mają opanowany, ale mi łącznie z nawleczeniem koralików i przerobieniem ich szydełkiem wyszło 8 godzin. Czy to krótko czy długo pozostawiam już Waszej ocenie :)

11 komentarzy:

  1. Bardzo ładny,a na ile koralików w rzędzie jest zrobiony bo wygląda na nie zbyt gruby:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na 14 koralików, jest zrobiony z jedenastek, bo też zapomniałam wspomnieć :)

      Usuń
  2. też nie wiem czy to długo, bo sama ukośnika nie opanowałam :D też przymierzam się do kupna dobrych lampek, bo też skonstruowałam namiot bezcieniowy z kartonu :D ale do rzeczy, pięknie Ci wyszedł ten wąż :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj chyba też muszę pokombinować z takim namiocikiem :) Efekty rzeczywiście bardzo fajne- zdjęcia bardzo przyjemne wyszły :) A ukośnik cudny jak zawsze. Kurczę jak Ty sobie radzisz z takimi skomplikowanymi sekwencjami? Masz jakiś patencik na to? Ja troszkę próbowałam szydełkowców (w końcu się udało!), ale przy trudniejszych wzorach wymiękam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rewelacyjnie wychodzi jako całość, ale dużo czasu pochłania dowiązywanie nitki, dokładanie brakujących koralików w schemacie, albo usuwanie tych co za dużo się nawlekło. Te 8h to czas, w jakim powinnam zrobić naszyjnik nie popełniając żadnych błędów. Po prostu podliczyłam ile schodzi mi na nawleczenie i przerobienie jednej sekwencji. W rzeczywistości zeszło mi trochę dłużej.

      Jeśli chodzi o schemat, to przepisuję go do tabelki, nie lubię nawlekać z programu ;/

      Usuń
  4. A miałam się jeszcze zapytać- jakich żarówek się do tego używa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://allegro.pl/zarowka-36w-210w-swiatlo-dzienne-5500k-3miasto-i2552849031.html to są najsłabsze z oferowanych, a polecają jeszcze mocniejsze

      Usuń
  5. Cudowny naszyjnik. Podziwiam za ciepliwość.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny grubasek....a gdzie można zaleźć schemat?
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Schemat powstał na bazie tego https://picasaweb.google.com/107841828690042971968/kqqtz?authuser=0&feat=embedwebsite&fb_source=message#5682228871781898594 :)

      Usuń
  7. Bardzo piękny naszyjnik.Kurczę chciałabym zrobić podobny ale nie wiem który to schemat.Bardzo bym prosiła o pomoc:)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już trafiłaś/eś na moją stronę miło będzie przeczytać słowo uznania bądź krytyki :-)