2012/08/31

Sowa mądra głowa #144

Dziś chciałam Wam pokazać małą, słodką sówkę :-) Zrobiłam ją dla Babiczki, bo  oznajmiła, że poprzednią zakładkę zostawiła chyba z książką w bibliotece.





Na pomysł sówki wpadłam po tym jak zobaczyłam u Mraugorzaty jej sowę, która usilnie przypomina mi pingwinka ;-) To moja pierwsza praca wykonana brick stitchem z rozszerzaniem i zwężaniem. Wyszło chyba nie najgorzej. Sama sowa ma 3,8x2,5 cm.

Na tapecie u mnie grubaśny naszyjnik, do którego po raz wtóry będę musiała domawiać koralików, bo coś źle sobie wyliczyłam i mi nie wystarczy. Poniżej mała zajawka.

2 komentarze:

  1. Sówki śliczna Ci wyszła :) A naszyjnik.... zapowiada się kojena niepowtarzalna praca!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sówka jest genialna.. pozwolisz że dołącze ją do swojej kolekcji zdjęć w Pinterest :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już trafiłaś/eś na moją stronę miło będzie przeczytać słowo uznania bądź krytyki :-)