2012/06/09

#131 przypinki

W ramach sesyjnego ferworu nauki, a raczej walki z nią postanowiłam dziś wziąć igłę w rękę i to nie byle jaką, bo najzwyklejszą, krótką i ledwo mieszczącą się w jedenastkach :( Praktycznie cały swój sprzęt wywiozłam ze stancji do domu, żeby podczas nauki mnie nie korciło. Jednak udało mi się dzisiaj coś wyszperać :)

I tak powstały dwie przypinki:



Motyw ten chodził za mną od dłuższego czasu, jednak jakoś się nie składało, żeby wreszcie wykonać próbę. Dwie przypinki pozostają u mnie, bo będą poddane gruntownym testom. Otóż jedna powstała na bazie przypinki, druga natomiast agrafkę ma doklejoną.





Ponoszę, stestuję, która wygodniejsza i czy doklejona agrafka się nie odklei.

Wstrzemięźliwość od koralikowania pobudza, i gdyby nie fakt, że szyłam zwykłą igłą, to na dwóch przypinkach dziś by się nie skończyło ;-)

6 komentarzy:

  1. Super są obydwie :) Jednak moje serducho skradła ta druga (ale to tylko przez moją słabość do zieleni :) ) Życzę Ci powodzenia w nauce. Oj.. jak się z powrotem zabierzesz za koraliki... już się boję ;) Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaale miło czytać takie słowa :) Dziękuję Klaudia ;*

      Usuń
  2. Anonimowy9/6/12 23:00

    Są piękne. Chciałabym się też nauczyć takie cuda robić. Czy jest gdzieś jakiś tutek lub masz może jakieś gotowe wskazówki?
    Jolanta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolu, to ścieg peyotowy, w Internecie znajdziesz całą masę tutoriali. Polecam również tutorial stworzony przez Weraph http://koralikowaweraph.blogspot.com/p/tutoriale-mojego-autorstwa.html
      Powodzenia!

      Usuń
    2. Anonimowy10/6/12 12:36

      Serdeczne dzięki, ja już u Weroniki podglądałam, ale u Ciebie chyba zaczyna się od 5 koralików, co nie?
      Piękności tworzysz. Cuda!
      Pozdrawiam.
      JM

      Usuń
    3. Głównie na 5 koralików, racja. Ale mniejsze kuleczki, jak np. do sztyftów zaczynam na 4. Jak opanujesz schemat to sama wyczujesz na ile trzeba zacząć kulkę. Niby są jakieś tabelki, w których dopasowana jest liczba koralików do wielkości kulki, ale nigdy się ich nie trzymałam, bo często są jakieś nieścisłości :)
      Daj znać jak tylko coś stworzysz!

      Usuń

Jeśli już trafiłaś/eś na moją stronę miło będzie przeczytać słowo uznania bądź krytyki :-)