2013/03/28

Pastelowy Patchwork

Przez ostatni miesiąc nie robiłam prawie nic innego jak ten naszyjnik. W sumie sama nie wiem dlaczego aż tyle czasu mi na niego poszło. Już kiedyś robiłam naszyjnik wg tego patchworkowego wzoru. Możecie zobaczyć go tutaj.
Tym razem postawiłam na koraliki o średnicy 1,5mm, bo przyjaciółka, dla której jest zrobiony jest malutka i chudziutka ;) więc nieciekawie wyglądałby na niej grubas z większych koralików.







Końcówek nie mogłam dopasować, więc postanowiłam upleść je sobie sama. Jeśli ktoś miałby ochotę na podobne to tutorial znajdziecie na youtubie.

5 komentarzy:

  1. Cudowny! Dzięki za namiary na tutorial, ogromnie podobają mi się takie końcówki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie wygląda, w tym stonowanych kolorkach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkiego dobrego na Święta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. wow.. dawno tu nie zaglądałam, a tu takie cuda. Ten podoba mi się najbardziej, zwłaszcza zawinięty na dwa razy na bransoletkę. Nie wyobrażam go sobie bez plecionych końcówek, bo są cudne :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już trafiłaś/eś na moją stronę miło będzie przeczytać słowo uznania bądź krytyki :-)