2012/12/30

Podsumowania nadszedł czas #169


O, tyle poczyniłam przez mijający rok 2012 w kwestii naszyjników szydełkowo-koralikowych. Jestem bardzo szczęśliwa, że opanowałam tę technikę. Oczywiście nie tylko to... Jednak moja niewątpliwa miłość z zeszłorocznych beaded beadsów przeszła w tym roku na sznury :)

Na najbliższych kilka miesięcy planów koralikowych nie mam, gdyż czeka mnie pisanie pracy mgr. Za to najważniejszym moim postanowieniem jest kończyć wszystko to co zacznę, bo z tym mam niesamowity problem.

Cieszę się również, że ten blog przysparza nie tylko mi radości, ale i Wam pomocy. Udało mi się nawiązać wiele przemiłych znajomości, które mam nadzieję będą trwały w nowym roku.

Na nowy rok życzę Wam wszystkiego czego spełnienia najbardziej oczekujecie 
i oby 2013 rok nie był pechowy ;-)

Pozdrawiam,
kry ma. art

5 komentarzy:

  1. Szczęśliwego Nowego Roku i spełnienia planów i marzeń nietylko koralikowych!! Prace podziwiam i sama uczę się pilnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęśliwego Nowego Roku!

    Roku lepszego od poprzedniego :-) Spełnienia wszystkich marzeń i noworocznych postanowień.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie jest zrobić do końca to co się zaczyna,nagrodą jest potem takie miłe uczycie zadowolenia :) Życzę w tym wytrwałości i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego w nadchodzącym roku :) Wielu wspaniałych pomysłów i jeszcze więcej czasu na ich wykonanie ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już trafiłaś/eś na moją stronę miło będzie przeczytać słowo uznania bądź krytyki :-)