2014/03/26

Sztyfty z rivoli Swarovskiego

Piękny słoneczny dzień miło przywitać blaskiem kryształów. W słońcu niesamowicie się błyszczą i mienią wielością barw. Mój ulubiony kolor to bezapelacyjnie vitrail medium, chociaż po ciężkich rozważaniach zdecydowałam, że to sztyfty z rivolkami w kolorze montana ze mną zostaną. Jako dopełnienie malutkich sztyftów wykonałam jeszcze równie małe pudełeczka.






Na dokładkę jeszcze dwie pary, które się gdzieś zapodziały. Na najbliższy czas, to chyba koniec ze swarkami. Przynajmniej dopóki nie uzupełnię zapasów ;-)





7 komentarzy:

  1. prezentują się bardzo przyjemnie :) masz jakieś zdjęcie przynajmniej jednej pary, gdzie zobaczyć można jak prezentują się od strony sztyftu? :) Ciekawe babsko ze mnie ;D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Dziękuję! :) Tył sztyftów można podejrzeć tutaj https://www.facebook.com/media/set/?set=a.676661372392676

      Usuń
  2. Maleńkie ale za to jak pięknie błyszczące! Fantastyczna kolekcja :)
    P.S. Pudełeczka - świetny pomysł! :) Pozdrawiam, S.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny pomysł z pudełeczkami:)

    OdpowiedzUsuń
  4. No ze mną też zostałaby bezapelacyjnie Montana, chociaż wszystkie są slicze :)
    Pudełeczka super pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne maleństwa. Dobry wybór, u mnie też pewnie zostałyby w tym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już trafiłaś/eś na moją stronę miło będzie przeczytać słowo uznania bądź krytyki :-)