2013/03/14

Wymianka dla przyjemności - Zgadnij Kotku od kogo mam w środku!

Ostatnio wzięłam znowu udział w wymiance między biżuteryjkami. Było nas całe 57 sztuk i jeden rodzynek :) Można było wylosować nie tylko biżuterię, ale także akwarele, ceramikę, a nawet ręcznie robioną szklaną biżuterię bądź inne dodatki.
Ja wylosowałam Kasię z Dulcedo. Preferencje były bardzo skromne co niby było łatwe do realizacji. Jednak jak to zwykle bywa problemów było nie mało. W efekcie powstał równie skromny komplet biżuterii. Standardowo w moim wykonaniu bransoletka z najdrobniejszych koralików oraz kolczyki wykonane haftem koralikowym z małymi kaboszonami kyanitów (w moim małym rankingu zajmują honorowe drugie miejsce, zaraz za labradorytami :)).


Ja natomiast zostałam wylosowana przez Zuzę, która tworzy pod pseudonimem Myosthis. Moje preferki były za to bardzo rozbudowane, aczkolwiek bardzo ogólne. Jednak Zuza idealnie trafiła w mój gust i otrzymałam bransoletkę pełną lapisów lazuli.

Jako dodatek otrzymałam jeszcze uroczą filcową bransoletkę (na Zuzy profilu znajdziecie ich więcej) oraz oczywiście słodkości, które od razu zostały spałaszowane :)

7 komentarzy:

  1. Twój komplecik jest przepiękny!!! bardzo mi się podobają te kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna wymianka ;) Ja jestem właśnie w trakcie mojej pierwszej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oooo cudne. Zwłaszcza pierwsza praca :) Zapraszam na Candy do mnie http://www.dolina-marzen.blogspot.com/2013/03/candy-na-otwarcie.html

    OdpowiedzUsuń
  4. A dlaczego ja przegapiłam na FB bransoletkę dla Ciebie? ;) Bardzo udana ta wymianka była - piękne biżuty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Same śliczności.pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny komplet! minimalistyczny i elegancki :) a ten kolor!!!! Uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już trafiłaś/eś na moją stronę miło będzie przeczytać słowo uznania bądź krytyki :-)